Viktklubb.se

Nu har jag kikat lite på nätet och hittat en sida som jag tror skulle passa mig. 298 kr för 3 månader och sedan förväntar jag mig min smala kropp tillbaka. Jag kan sätta mig i soffan med en godispåse och vänta medan experter tar sig an min kropp! Nej då jag bara skojar. Jag vet att det är mig det hänger på, men med en smula pengar och lite tips, stöd och råd så tror jag att det skulle bli lättare. Till och med lite roligare.

Man fick skriva in hur många kilo och när man ville ha sitt måldatum för dessa. Enligt den beräkningen trodde de att jag skulle kunna gå ner mina kilon tills slutet av februari. Ja med det är ju strålande... :)... Får peppa min självdisciplin, ta ett snack med älsklingen och tänka över saken lite innan jag anmäler mig. Men taggad det är jag mån tro.

Det som ska bli mest intresant är att se det mat- och träningsschema som sätts ihop till mig. Genom det lär man ju förstå hur onyttig man egentligen är. Eller om man kanske äter ganska bra mat fast i fel mängder vid fel tidpunkt? Ja hur som helst blir det intressant att få svar på. Ska försöka locka med mig min kära mor så kanske vi kan peppa varandra. :)...

När jag lyssnade på Mix Megapol i morse så berättade Adam att en forskare sagt att mycket sömn kan minska risken för övervikt. Det tycker jag låter helt fantastiskt. Jag köper det rätt av och tänker nu därför ta mig en liten tupplur... ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback