Stundvis effektiv

Jag sitter och tittar på fyran och skäms åt alla inblandade i detta program som sänds. Vet inte ens vad det heter, men det är Gynning som hjälper singelkillar att hitta en tjej. Ja jo nu kom jag på vad det heter... PINSAMT!!

Jag satt ett bra tag tidigare med att föra över bilder, ordna dem i mappar och spara dem på min externa hårddisk. Att skriva och ladda upp dem här får dock ske en annan gång. Kom mitt i allt dolande på att jag har en rapport att skriva och skicka in. Satt med den i en liten stund och sedan fick det bli tv:n. Förkylningen sätter sina spår så koncentrationen är inte långvarig även om jag anstränger mig. Att zappa bland kanalerna känns ansträngande nog just nu.

Åh VIKTIGT.... nu hörde jag precis att "En annan del av köping" börjar igen nu på söndag. I LIKE IT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback