Som jag har väntat!!

Min nya dator har kommit hem. Underbart att få knappa på min egna lilla laptop igen. Känns som att vi kommer att trivas mycket bra ihop. Ingen serviceberoende mojäng denna gång!! Det är i varje fall vad jag hoppas på.

Jag sitter och funderar på om jag ska börja på mitt 2009-inlägg. Kanske att jag måste kolla igenom kort, kolla almanackan och se igenom mitt minne innan. Det är ju lite jobb det, men roligt samtidigt. Ja jag sätter nog igång nu så får vi se när det färdiga resultatet kan visas upp. Risken är att jag sitter hela natten med detta om jag väl får fart hehe...

Ha en bra tosdag så hörs vi kanske senare om lite får lite tid över.. ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback