Slarvmaja är snällt benämnt!

Ibland blir man bara så fruktansvärt irriterad på sig själv. Jag har ju fått en remiss till sjukgymnasten och fick därför i förra veckan ett brev därifrån. Jag skulle ringa under deras telefontid (8.30-9.00) någon dag och boka en tid. Vilket jag självklart planerade att göra. Jag hade bestämt mig för att ringa idag eller imorn eftersom jag är ledig. Så läste jag på den lilla lappen igen och såg då att jag var tvungen att ringa innan onsdagen den 27/1 annars skulle mitt ärende avslutas. Onsdag den 27/1 var IGÅR. Så nu har jag lämnat ett desperat och aningen pinsamt meddelande hos deras telefonsvarare och ska ställa klockan imorn för att kliva upp och ringa dem på deras telefontid. Det kommer att bli både pinsamt och nervöst. Jag hoppas innerligt att det är en "besläktad själ" som Anne på Grönkulla brukar säga... ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback