Partypics

Vi startade gårdagen hemma hos oss. Sedan fick vår kära Fripp ta på sig handskarna, hämta bilen och köra oss till Familjen Ryhed. Ett varmt välkomnande och en härlig skara med folk satte snabbt in oss i rätt stämning. Rya och Jompa fick sina presenter och en skål (som även tilldelades Robba som fyller på tisdag). Hasse spelade fiol, Rya spelade piano, Gurra spelade ja... nått intrument av nått slag hehe.... och senare sattes banditrockmusiken igång. Cidern, Ölen, Shotsen, Skratten och Samtalen (Anna, Helena, Elin, Sofia, Sanna och Carro...om jag inte är helt ute och cyklar med namnen.. :P....skapade en underbar samling av gulliga tjejer som gjorde kvällen ytterligare lite bättre). Kvällen avslutades med en promenad ner till grillen och sedan hem. Mina ben var som isbitar och det tog lång tid innan de hade tinat och jag kunde sluta skaka under mitt täcke. När väl det var över så slocknade jag som en stock.

  

   
  

TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL FAMILJEN RYHED... ;)....



 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv!

Var verkligen super-trevligt!

Måste göras om! :)

Kram Anna

2010-01-11 @ 14:01:26
Postat av: Ida-Marie

ANNA: Det håller jag absolut med om. Fler ggr blir det..:).. KRAM

2010-01-11 @ 16:29:21
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback