Otrevligt

Snö som vräker ner, oplogade vägar och stora farliga lastbilar som möter mig i sliriga kurvor. Det var ingen trevlig resa hem från skolan idag. Jag är väldigt glad att jag slipper åka in fler dagar denna vecka.

Vi är inne i ett riktigt filmstim, jag och min lilla clownfisk... ;-)... Idag tittade vi på The boat that rocked som bjöd upp till dans samt gav upphov till några härliga skratt. Nu tittar älsklingen på en dokumentär om doping. HELT SJUKT. Vuxna karlar som anser att doping är lika vanligt som att äta paj i Amerika. Kan inte ens förstå varför man vill se ut som de nu gör. Musklerna ser ut som inopererade klumpar. Inte naturligt och absolut inte snyggt, på nått sätt!! Uuugghhh

Nu ska jag besöka Anne på Grönkulla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback