OMG som Madde brukar säga.. ;-)

Laban "tassade" lite på mig i morse (som alla andra mornar) och tyckte att det var dags att vakna. Men med mörkret som omslöt mig så valde jag att ignorera honom så att han skulle gå sin väg och jag kunde somna om. Det fungerade i den mån att han gick ifrån mig, men han lyckades istället väcka Henrik som då klev ur sängen för att besöka toaletten. När han kom tillbaka tänkte han snällt stänga dörren om mig så att jag kunde få sova i fred. Jag var ju dock vaken och ville ha en morgonkram så jag ropade in min sambo och fick vad jag önskade. Jag frågade då var klockan var (min chansning var högst nio). Min älskling svarade då att klockan var



OH MY GOD

Vår rullgardin är ju alldeles för bra! Det är nog tur att vi har en sån envis misse trots allt. Tack Laban bus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback