Nyttigt mys

Tobbe och Elin gjorde oss sällskap i soffan ikväll när innabandymatchen startade. Och nyttiga som vi nu ska försöka vara så bjöd vi på kaffe, te och morötter med dipp hehe. Och jag tror minsann det uppskattades :)... Men JÖSSES va godissugen jag är nu!! GALET!!! Jag och Elin suktade efter Gott & Blandat under reklampausen och Tobbe var nära på att åka för sin flickas skull. Tur var väl att han inte gjorde det för då hade det blivit ännu svårare att låta bli. Finns det inget så kan man inget äta.

Nu tittar jag på Paradise Hotel och sedan blir det sängen. Sannolikhetslära imorn som jag tyvärr måste in på. Men efter det är det bara torsdag förmiddag kvar iallafall. Underbart!! Sedan blir det långhelg med massa matteplugg. Ska tillbaka till skolan nästa onsdag igen och då för att klara tenta nummer två som också är det allra sista på hela kursen. GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback