Motivationen gick och gömde sig.

Fy fan va låg min motivation är just nu. Har laddat hela dagen för ett core-pass klockan 18.30, men nu känner jag mig inte ett dugg sugen längre. Ska ställa mig på crosstrainern och sedan göra egna styrkeövningar istället. Inge sugen på det heller, men då slipper jag iallafall knalla bort själv till träningslagret. Bränner ju iofs lite mer på detta viset så det är ju positivt.

När jag har tränat klart och duschat så ska jag och älsklingen tillaga Rödspätta under dilltäcke och sedan njuta av denna rätt framför Couples retreat. En film jag längtat efter att få se!! Hoppas den nåt upp till mina förväntningar!!

Nej dags att röra på fläsket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback