Läsa bör man annars dör man (?)

Lite drastiskt kanske... eller? hm...

Svenskakursen är igång och snart ska jag läsa några sidor i Anne på Grönkulla. När jag har läst och analyserat den boken så har jag bara 19 böcker kvar att läsa och analysera. Plus ytterligare några böcker jag behöver läsa inför grupparbeten m.m. Tur att jag tycker om att läsa... :)...

Vi tittar för tillfället på Funny People med Adam Sandler. Riktigt bra hittills. Känner dock att jag är lite rastlös. Blir lätt så när jag kommer hem så sent och vill hinna så mycket innan det är dags att sova. Jag har iallafall planer på att hinna plugga, titta på Paradise samt läsa innan ögonlocken faller ihop. Risken är dock att de gör det innan jag hinner allt detta. Är väldigt trött ikväll.

Imorn är det heldag i skolan igen och därefter tar jag helgen. Ska läsa, läsa, läsa dessa lediga dagar och så ska jag ju till Helen på fredag. Som jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback