Jag behöver DIN hjälp!

Okej jag har två saker jag vill fråga om...

1. Jag är intresserad av att hitta nya modehemsidor med onlineshop. Jag har besökt dessa: Asos, H&M, Topshop, Bonprix, Ellos, Lindex, Halens, Laredoute, MissBella, Mandeldesign, Gina Tricot och Modezine. (eventuellt nån mer jag ej minns nu) 

Har du nått annat förslag än de ovan nämnda?!! Kom i såfall gärna med tips!!!

2. Jag har en lååååång lååååång lista med böcker att läsa denna delkurs. En utav böckerna är Harry Potter och de vises sten.

Har du, eller vet du någon som har, Harry Potter och de vises sten och som dessutom vill låna ut den till mig ett tag? Säg gärna till!!!






Kommentarer
Postat av: gabriella,

nelly finns med :)



vi har harry potter någonstans..

2010-01-31 @ 16:53:54
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback