Invalido

När Prinsen kom hem från sin lilla Visbyresa och tog av sig lindan på sin onda fot så insåg vi direkt att denna borde undersökas utav en läkare. Så vi satte oss i bilen och styrde mot Karlskoga och akuten. Där har vi spenderat över 4 timmar denna afton. Rullstolskörning/åkning, röntgen och massa tv-tittande samt flum. Men inte i onödan TYVÄRR. Det visade sig att prinsen har en fraktur på ett ben i sin högra fot. Inget gips, men lindat och kryckor, samt ingen träning i minst tre veckor.

Tro mig dock när jag säger att det är nästan lika synd om mig som det är om honom. Inte bara för att jag nu får serva honom med vad han nu vill ha, utan främst för att den rastlöshet han får när han ej tränar är fruktansvärd. Hans liv bygger på innebandyn. Utan den är han som en liten pojke instängd i ett tomt rum utan leksaker.

Det är synd om oss!





Imorn ska jag göra ett sista ryck med matematiken innan tentan. Sedan är det bara att göra sitt bästa och hålla alla tummar och tår som finns på kroppen. Håll gärna era med för ännu lite ökad tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback