Ingen pli på Ida-Mi

Så gick det med det. Jag är fortfarande vaken... fastnade i böckerna. Vilket iofs aldrig är negativt, men det är ju en dag imorgon också.

Jag har kommit fram till att jag verkligen måste köpa mig en kalender nu. Det blir mer och mer planer framöver som måste skrivas ner. Frisörbesöket, matcher som ska ses, tentor, fester jag planerar att gå på. Ja det har jag nog förresten bannemej glömt av att berätta. Sara överraskade mig med ett gulligt sms häromdagen där hon bjöd in till 25-års fest. Kalaskul tänkte jag och svarade direkt att jag kommer. Den 6:e februari går den av stapeln i mitt kära Karlskoga. OMG va det va längesen jag gick ut där. Och med dessa tjejer dessutom. Så det är en plan jag ser fram emot att föra in i min kalender. :)...

Nej nu svamlar jag iväg här också. Dags att hoppa i säng nu då. Ska slänga mig i duschen direkt imorn bitti vilket jag kan tänka mig behövs för att jag ska vakna till liv. Men efter några få timmar i skolbänken tar jag HELG. Underbart!!! Helgen sträcker sig denna vecka från torsdag klockan 11 till onsdag klockan 14 då tentan ska skrivas. Så största delen av min långa helg ska innefatt plugg. Dock går lördagen åt att titta på innebandy i Karlstad samt mysa med Madde. Sover hos henne tills på söndag så vi får väl se vad vi ska underhålla oss med. Bio var på tal tidigare i veckan och det är ju aldrig några fel..:P...

Men jag är ju omöjlig. NU MÅSTE JAG SOVA!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback