Imorgon mina vänner...

...är det den första februari tvåtusentio. Helt sick!!

Jag tyckte att jag nyss satt här i soffan och skrev inlägg. Timmarna bara rusar förbi.
Vi tog en liten tur ut till Bergvik idag och jag hittade både en klänning till helgen och en snygg skjorta till vardags. Tänk va lite shopping gör för humöret. Jag känner mig genast en gnutta lyckligare!!

Imorn och på tisdag ska jag läsa tills ögonen blöder. Iallfall om jag ska följa veckans momentschema samt listan på alla böcker som ska läsas och analyseras. Nog för att jag älskar att läsa, men när det blir en press på detta viset så kan man liksom inte njuta på samma sätt.

I fredags besökte jag salongen i Nykroppa för klipp och färg. Det blev lugg och en aningen ljusare nyans än sist annars blev det ingen större förändring. Feglirar lite nu eftersom jag hittat en frisyr jag trivs bra med. Men det är klart att det lockar lite ibland att hitta på något nytt. Jag tänker dock INTE klippa av mig håret nu när jag lyckats spara det så länge. Långt ska det bli och långt ska det få vara hehe. Får se hur länge jag lyckas hålla det. :P

Nehe vettja om vi ska dra några Friday Night Lights innan älsklingen måste sova och jag ska lägga mig och läsa.

 je t´aime mon amour





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback