Idioter, förkylning, magsjuka och Lilla Anna. Finn tre fel!!

Det finns de som har alldeles för bråttom i trafiken och så finns det de som rent och enkelt är dumma i huvudet. Om ni inte är rädda om erat eget skinn så kan ni ju i varje fall tänka på oss andra. Jag är i varje fall rädd om mitt. Och jag tror nog att dessa idioter är rädda om sitt eget liv de med, men de tycks tro att de är odödliga. Onödigt och otäckt.

Sedan är jag fruktansvärt irriterad på ytterligare en sak. Jag skulle börja mitt nya liv idag. Det är ju måndag, skolstart så förkylningen hade jag räknat med skulle försvinna i och med detta. Den har ju faktiskt plågat min kropp i en hel vecka redan. Men nej då, än är den kvar. Har sovit sedan jag kom hem och huvudet är TUNGT. Får anagligen motvilligt strunta i träningen idag för att förhoppningsvis ta tag i det senare i veckan. Vilken besvikelse. Man känner sig så misslyckad när man ändå tänkt vara duktig. Fick jag för den ambitionen.

På tal om sjukdomar så känner jag dessutom att magen virvlar lite. Kan dock vara inbillning och endast det då brorsan hörde av siog förut och berättade att Wille har fått magsjuka. Samma Wille som faster Ida-Marie inte kunde låta bli att pussa på igår. Men lite magsjuka för några pussar kanske är helt okej? Kanske!! hehe

En sak att vara glad åt är iallfall dagens otippade men mycket välkommande kommentar. Tack Anna.. :).. (en utav familjen Ryheds många diamanter)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback