Hemma i soffan

Började bussfärden med att prata i telefon med Mamsen, sedan läste jag i den boken som för tillfället har min uppmärksamhet: Prins Annorlunda av Sören Olsson och hans fru Yvonne. Mycket bra bok om deras liv tillsammans med sonen Ludvig som har Down Syndrom. Har bara några sidor kvar nu tyvärr så jag måste börja leta i mina hyllor efter nån jag inte har läst. Kan dock bli svårt. Jag och Mamsen får skicka efter lite nya istället.

Hur som helst så är jag iallafall hemma nu. Känns skönt även om det är aningen ensamt!! Ska spendera denna söndag i soffan framför program som I en annan del av Köping och Blåsningen.

Åh nu ringde älsklingen också. Han kände sig ganska nöjd med lagets insats i kvällens match. Detta trots att de förlorade. Och skadat foten hade han lyckats med dessutom. Inte bra. Han skulle ha varit hemma nu så jag kunde ta hand om honom...hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback