Helt jävla otroligt!!

Just nu studsar jag upp och ner av glädje. Oväntat höga poäng och ett VG ligger till grund för detta studsande. FY FAN VA GÖTT!!!!!!!!!!! Vilken jävla lättnad!!!!!!!!!!!!!
Detta är trots allt tentan som jag med brännande tårar bakom ögonlocken i flera veckor har haft världens ångest inför. VÄRLDENS ÅNGEST. Jag upprepade upprepade gånger att jag aldrig kommer att klara detta!!

Och Johanna.W gumsan klarade det också.... GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Johanna. E-J, Cissi och resten av tjejerna har jag inte hört nått om än, men jag hoppas av hela mitt hjärta att de också klarade det. Vilket jag tror.. ;)...

LYCKA!!!!



Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Vad härligt att du klarade det så galant vännen :D ska kolla lite hur jag jobbar under veckan, så hör jag av mig om ev spinningpass :)ha det bra! kramar

2010-01-25 @ 16:22:52
Postat av: J

Japp, jag och Cissi fixade det vi med :D

2010-01-25 @ 19:18:01
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback