Fredagsmys

Att bli ompysslad är nog bland det bästa jag vet. Så det faktum att jag ska sätta mig i frisörstolen om ca 50 minuter känns helt underbart. Jag blir genast så avslappnad och njuter av varje stund.
Sitter och äter lite frukost för tillfället, men måste snart resa mig och göra mig resklar. Tänkte åka förbi Konsum och se om jag hittar något gott vi kan smälla i oss under fikastunden. Det är ju trots allt fredag idag... ;)...

Jo förresten..... sjukgymnastdramat har löst sig. Det ringde upp en supertrevlig kvinna som hade hört mitt meddelande och tyckte att vi kunde boka in en tid direkt. Tänk om fler människor var som henne då skulle världen vara mycket ljusare. Nu säger jag inte att den är mörk, men visst finns det människor som skulle behöva en skopa av denna positiva attityd. Även jag vid vissa tillfällen.... :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback