Får jag lov?

Let´s dance underhåller mig just nu och jag känner fortfarande att jag tycker det skulle vara jättekul att vara med. Jag skulle förmodligen ramla och göra bort mig totalt, men det vore kul att testa!!

Nu måste vi klä oss varmt och gå ner på stan. Har böcker som MÅSTE lämnas in och så ska vi göra ett litet besök på systemet. Kanske att vi kan hitta nått spännande där? :)...

Haha sitter nu och skrattar åt Bygglovs-Wille... fan va duktig han var ändå. Släppte loss som bara den!!

Och gissa vad min stora fundering är idag.... jag ger er några ledtrådar...

1. Det är lördag
2. Det är fest

Javisst... VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL?

Ska vi promenera till kalaset så får jag nog ta termobyxorna... men hur sexigt är det på en skala? :P... hehe

ps. förkylningen vill INTE gå över. Tänkte att lite alkohol och härligt sällskap skulle göra mig bättre!!





Kommentarer
Postat av: tess

jag vill också vara med i let´s dance.. blir det nästa säsong eller? ;P saknar dig vännen, KRAM!

2010-01-09 @ 16:13:51
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback