En rolig lördag har passerat

Bloggar från Rådmansgatan i Karlstad. Sitter i Maddes soffa efter några timmars vandrande på stan. Hittade faktiskt lite smått och gott. En klänning, ett skärp, en kavaj, mascara, ögonskugga, fickkalender. Ja jag tror det var allt. :)... Nöjd? Jajemen!! Fick dessutom i oss lite god mat på Kebabhouse. Yummi! Ska fara hemåt om lite mer än en timme. Hem till katterna. Mys! Synd bara att inte älsklingen är hemma. Längtar efter en så där underbar kram som bara han kan ge mig!!

Gårdagen gick fort som tusan förbi. Vi såg den spännande matchen mellan Karlstad-Linköping, besökte IKEA och blev sedan bortbjudna till Nettan och Erik för jättegod mat och massa wii-spelande. Superkul verkligen!!

Älsklingen och hans kära laggrabbar ska snart spela match mot Visby. Jag önskar att jag kunde se den, men det blir lite väl långt att åka hehe. Får följa den online istället och hålla tummarna på håll.

Kom igen nu hjärtat, visa vad ni går för!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback