En härlig söndag för omväxlingsskull

Jag brukar avsky söndagar. Känna mig deppig, stressad och allmänt seg. Men idag skiner solen på en klarblå himmel, jag ska få umgås med några utav de jag älskar mest och jag känner mig lycklig. Det känns så himla skönt att vi går mot ljusare tider. 

Förra sommaren åkte jag och älsklingen ner till Hättälven och njöt såfort tiden och vädret tillät. En gång hade vi en heldag i den underbara miljön då vi hade med oss en picknickkorg med massa smaskigheter i. Det är verkligen ett minne som jag vill hålla fast vid och gärna uppleva igen. Jösses vad jag längtar till sommaren. Jag går in med den tanken att efter en riktig vinter kommer en riktig sommar.  Och denna riktiga sommar ska jag verkligen njuta av!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback