Mot ljusare tider

Julhelgen är över, julsakerna ska plockas bort... ja då är det väl dags för en ny design igen då. Och ideérna sprutar som vanligt. Och som vanligt blir det förmodligen aldrig så bra som min inre bild hehe. Förstår aldrig hur jag ska få till det där "lilla extra". Men men... förhoppningsvis blir det väl någorlunda. Ska sätta fart alldeles strax så resultatet lär bli synligt inom en snar framtid.

Ja just.... jag har ju bokat klipptid hos Helen nu. Fredagen den 29:e klockan 10 ska förvandlingen ske. Hehe... nä jag skulle väldigt gärna göra något nytt, men nu har håret växt så och jag är väldigt nöjd med färgen så det får nog bli en helt vanlig utväxtfärgning och toppklippning. Tråkigt kanske, men också det bästa för nu. Blir skoj att träffa Helen också. Hon har en förmåga att göra mig på bra humör. En egenskap som är guld värd och önskvärd av andra (bl.a. mig hehe).

Nej som sagt... nu börjar designpysslet...



Kommentarer
Postat av: Helen

Va go du är..=)ska bli kul o ses...Vilken tur jag har som har såna super bra kunder..=)Vi ses den 29 så får vi fika lite då oxå..=)må gott KRAM....

2010-01-13 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback