Dansstädning på g (?)

Både jag och älsklingen älskar när det är rent och snyggt här hemma. Vi älskar däremot inte att städa. Så idag när vi har våran städdag så funderar jag på att anamma Linas dansstädningsidé. Hon visade några snygga moves igår som absolut skulle kunna göra det hela lite roligare... :)... Om inte annat så är det roligare just av att se varandra utföra dessa steg och rörelser hehe.

Efter detta kan jag säga att vi gjorde en Lina nummer 2. Jag har nämligen gjort en Lina en gång tidigare, dock en något otrevligare upplevelse än dansstädning. Min förebild? hehe



Åh till veckan börjar en ny kurs. Det känns faktiskt väldigt skönt. Nog för att jag tycker matte är ganska roligt så räcker det för nu. Det blev lite mycket i slutet kände jag. Och än vet jag ju inte om det gick vägen.
Svenska är vad som väntar. Har en jädrans massa böcker att låna och läsa, men en sak i taget. Att närvara vid kursstarten brukar vara en bra första idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback