Biiiiiiip

F*n i h*lv*t*s j*vl* sk*t.

Hade jag varit på tv så hade ingen hört ett ord vad jag sagt idag. De skulle ha censurerat minst vartannat ord i varannan mening. Dessa ekvationer gör mig alldeles galen. Jag svär och surar ena stunden, nästan gråter i andra och ler i tredje. Har nog aldrig oroat mig så mycket för en tenta, men då har jag heller aldrig pluggat så mycket som inför denna. Jag tar vad jag får in tills det är dags. Då måste jag ju i varje fall ha något att komma med.

Va underbart när detta är över så att jag kan få tänka, prata och skriva om nått mer positivt!!

Positivt är då INTE Grannfejden. Eller rättare sagt människorna som deltar i programmet. Orka gå och bråka med sina grannar om massa struntsaker. Bara för att skulle jag nog vilja påstå. Vore jag en utav de parterna så skulle jag nog hellre flytta!!

Eller så skulle jag skicka denna bild till den andra parten. Det skulle nog skrämma dem tillräckligt!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

sv; okej, vi ska faktiskt också börjat vårt "nya liv" nu, med typ nyttigare mat och träning efter semestern. :) får väl hoppas det går bra för oss båda. vi hade det jätte bra på semestern, hur mysigt som helst :) kommer upp bilder inom snar framtid tror jag ;) KRAM

2010-01-15 @ 11:51:01
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback