Ack, shit och aj förstår ni!

Sannolikheten att jag med stor sannolikhet skulle klara av sannolikhetsuppgifterna på tentan är utan beräkningar INTE STOR. I vissa fall klarare jag uppgiften galant, i nästa får jag skriva ett enda stort frågetecken. Jag tror jag får studera träddiagram i helgen.

Fan va godissugen jag är. Har inte rört nått som stavas sötsak eller läsk så jag hoppas att detta sötsug snart ska sluta upp. Tills dess får jag väl fortsätta att knapra morötter och äpplen. Min älskling Gott&Blandat får hålla sig borta ett tag till hur mycket jag än längtar efter honom.

Nu ska jag och min kära huvudvärk gå till sängs. Ingen charmig sängkamrat, men som tur är ligger älsklingen bredvis och väger upp mysigheten.



Tjejen på bilden SKA GÅ NER I VIKT....(helst igår..:P) Och snälla bry er inte om alla granna färger, konstiga uttryck och galna tecken... jag vet inte vem som styr mig!! ;)




Kommentarer
Postat av: gabriella,

du är väl redan jätte smal, vännen? :p

2010-01-13 @ 14:08:59
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback