Vill du veta mer om mig?

visste ni:
att jag vill - vinna massor med pengar
att jag har - klippt lugg
att min senaste kyss - övervinner det mesta
att jag lyssnar mycket på - vad andra tycker och tänker
att jag funderar på - att läsa vidare efter examensarbetet
att jag pratar – väldigt mycket om man ska tro vissa
att jag inte gillar – oärliga och falska människor
att min första riktiga kyss – var med ett äpple (tydligen bra träning)
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på mig
att kärlek är – det bästa man kan få
att jag gillar – att shoppa
att jag alltid kommer att – önska att jag vore längre
att jag är förälskad i – mycket här i livet
att sist jag grät var – alldeles för nyss för något alldeles för jobbigt
att min mobiltelefon är –  rosa
att när jag vaknar på morgonen – så vill jag alltid sova mer
att innan jag går och lägger mig – så läser jag
att idag har jag – pluggat, tvättat, tittat på serier osv.
att jag just nu tänker på - att kanske ta med mig min bok och krypa till sängs
att i kväll ska jag – försöka läsa ut Alice i underlandet
att i morgon kommer jag – att gå på spinning med Elin 
att jag hoppas – att jag lever ett långt, friskt och lyckligt liv


Fick ni reda på nått nytt?! Om inte så får ni väl fråga på då... ;)...

Nu ska jag försöka sova gott och önskar er detsamma!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback