Va, vem är det? Vad sa du?

Min lilla vila tidigare blev till djup sömn. Henrik ringde mitt i den och jag var helt borta när jag svarade. Fattade inte vart jag var, vad han sa eller vad jag själv sa. Läskigt!! Tog några minuter innan jag vaknade ordentligt.

Sedan han kom hem har vi tittat på flera avsnitt av Cougar Town. Jösses vilken rolig serie. Klockren som min älskling skulle ha sagt hehe. SE DEN!!

Nu ska jag snart lägga mig och bläddra i klick samt läsa lite i Nalle Puh. Har liksom glömt av allt som stavas skolarbete, men måste ta tag i mig själv nu! Har ju massor att läsa och en tenta att att klara av snart. En tenta som förmodligen kommer att gå käpprätt åt H. Om jag var orolig inför matematiktentan så är det inget emot vad jag borde vara inför den här. Konstigt nog så är jag dock inte orolig, vilket borde oroa mig ännu mer. INTE BRA!!
Hm... på tal om tentan. Kanske är dags att anmäla sig till den nu. Vore ju en stor tabbe att glömma av den hyffsat viktiga biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback