Jippidodadiddelidej.... ;-)...

Jag har fått ett erbjudande jag sååå gärna vill tacka JA till direkt. Men så har jag skolan att ta hänsyn till och därför måste jag grundligt gå igenom de kommande veckorna för att kunna avgöra om min tid räcker till eller ej.



Annas 30-års (tjej)fest i bilder...


Födelsedagsbarnet ANNA och NETTAN.


JAG, ANNA, NETTAN och söta singel MADDE.


HILLE, SANDRA, ANNA och CISSI


JAG


JAG, MADDE och en liten del av NETTAN hehe

Tack för en jätterolig kväll tjejer

Nytt partii ikväll och jag kunde inte låta bli att köpa en ny liten top att bära upp *tihi*..



 
"Att krypa ner i en trång kartong är det bästa jag vet" (Katten Stina)

Ha en trevlig lördag mina vänner.
Vem vet det kanske kommer nått litet inlägg från mig och Elin senare i afton. ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback