Ditten och datten

Idag har jag frossat i cheesechips. Jag blir galen när jag äter dessa underbart goda och krispiga onyttigheterna. Farligt att ha hemma en kväll som denna när man sitter ensam, är trött och sugen på nått precis hela tiden. Längtar tills älsklingen kommer hem. Då ska jag dricka en kopp te i hans sällskap och sedan ska vi krypa ner i sängen och somna i varandras armar. Ibland är det exakt vad jag behöver!!!

Men herregud... det ploppade nyss upp reklam som erbjöd mig att ta reda på när jag kommer att dö. Vad blire?! SUCK.



Jenny: Ja det var i måndags som vi fick beskedet om att en kille vi känner här i Filipstad hade somnat in. Oväntat, sorgligt och alldeles för tidigt med tanke på hans unga ålder.

Hoppas du har det bra (i vad jag antar är Turkiet :P). Du får helt enkelt höra av dig när du planerar en hemresa härnäst!! Och under tiden får du som sagt gärna fortsätta läsa och kommentera min blogg... :).. KRAM



Elin:
Stor Stor Kram Tillbaka!!! Meningen med livet är förmodligen att ta till vara på varje sekund av vårt liv. Att glädjas för var stund vi får tillsammans med de vi älskar. Men som du säger, ALLT kan inte ha någon mening. Jag finner som jag skrev INGEN mening med denna tragedi.

Har en liten fundering inför helgen gumman, men det kan vi ta per telefon senare i veckan! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback