Räkna med mig!

I morse vaknade jag av att Yvonne ringde in mig på jobb och ÄNTLIGEN har jag tid nog att säga ja. Har ju varit hopplöst under mattekursen, men nu är jag supertillgänglig igen hehe. Blir jobb torsdag och fredag nästa vecka också. ME LIKE!!

Nej nu ska jag dra min förkylda, frusna och trötta kropp in i duschen så att jag piggnar till en aning. Ska till Storfors senare i eftermiddag och tömma garage och lägenhet. Därefter blir det dock en endaste supermysfreda på Allégatan.

hm...tycker inte om ryktet som säger att det ska bli snöstorm imorgon. vi som ska ta bilen till karlstad för en superduper tjejkväll. men inte ska väl lite snö kunna stoppa oss, eller? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback