Sicken husmor

Vi städar oftast vår lilla lya i slutet av veckan. Och när vi är duktiga och gör det på fredagen (som idag) så känns det lite speciellt att mysa till det i soffan på kvällen med dov belysning och god mat. Även vår lilla Laban älskar ett nystädat hem. Speciellt när vi bäddar om i sängen. Då ligger han helst inne i sovrummet och myser hela kvällen. Stina vill däremot gärna ligga hos oss i soffan. Helst så nära som möjligt!!

Nu ska jag och min lilla familj titta på film. En skräckis på gång....Wooohooo

Jag har förresten bakat idag. Cheescake som vi ska avnjuta imorn. Älsklingen har för sig att han inte tycker om cheescake, men jag ska nog minsann kunna förtrolla honom med mitt (läs mammas) underbart goda recept.

Och vet ni, när vi gick ner till källaren för att slänga i den första tvättmaskin tidigare idag så var vi lite oroliga. Vi var rädda för att vi hade bokat klockan 12 istället för 17 som hon nu var. Men nej då vi hade allt bokat klockan 17. Men i onsdags. Ooops!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback