Tisdagen den 16 februari 2010

En jobbig, men fin, lugn och rogivande förmiddag har passerat.



Jag och älsklingen åt på Palermo till lunch. Är ni sugna på en god och mättande sallad så ska ni absolut åka dit. Jösses va mat man får och det är såååå gott.
Sedan gjorde vi dessutom lite ärenden. Apoteket, Ica och Systemet. Ska ju på kalas i storstaden på lördag hehe.

Så vad händer hemma hos oss i eftermiddag?
Hm.. jag vet faktiskt inte riktigt. Henrik har träning ikväll och jag har som vanligt böcker att läsa. Skulle egentligen permanenta svärmor, men det blir förmodligen senare i veckan istället, så nu fick jag plötsligt fasligt mycket tid över. Det är ju iofs aldrig fel det heller!! Blir förmodligen inga problem att få tiden att gå iallafall.. :P.. den rullar ju liksom oavsett om man vill det eller ej.

Slut på sludder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback