Pia, min vän!!

Det blir bara roligare och roligare att logga in på denna blogg. Pia min vän... va kul. Tack för kommentaren, jag saknar också den tiden ibland... och vi MÅSTE ses nån dag SNART!! Hör av dig när du är hemma härnäst!! HAR DU BLOGG FÖRRESTEN?



Imorn är det rena lyxen, slutar klockan 14 hehe. Då ska jag ner på stan och ta en fika med min tjocka vän Åsa. Fast hon är endast tjock på mitten. Konstigt det där tycker jag!! :)

Vad ska jag äta ikväll? Jag sa nyss till Henrik att jag kanske ska slå på stort och tillaga nått annat än snabbnudlar. Det vore ju kanske bra med lite nyttigheter för engångsskull. Godis till exempel... är ju inte nyttigt... men fan va gott det vore just nu!! Vaniljfudge, gröna fiskar, punschpraliner.... OH MY GOD!!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Nopp, ingen blogg för mig. Jag läser bara andras, mest i smyg.



Ska verkligen försöka styra upp en lite date när jag kommer hem. Tyvärr brukar jag dock ha ganska full agenda varje gång det sker, men det gäller ju att prioritera lite här i livet också, och då smäller gamla vänner smäller ganska högt.

2010-02-25 @ 21:35:45
Postat av: sandra

Godis är gott :)

Ha en mysig helg gumman!

2010-02-25 @ 22:27:50
URL: http://sandraz86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback