Morgonmöte i sovrummet


Henrik:  Är du pigg älskling?
Jag: Pigg, nä vadå är du det?
Henrik: Nej!
Jag: Det är en sån dum fråga hehe.
Henrik: Hehe mm...

10 minuter senare

Jag: Nä jag går väl upp då!

Såhär är det ofta. Min kära sambo väcker mig genom att fråga nått, han somnar om och jag ligger klarvaken med blicken i taket. Bara att kliva upp. Innan jag klev ur sängen avslutades konversationen på detta viset:

Jag: Jag borde ruffa och buffa på dig så att du inte kan sova du heller.. :)
Henrik: Men älskling jag väckte dig förut bara för att kolla så att du andades.

Haha mm.. underbara älsklingen!! Han vet minsann när han ska ta till de omtänksamma orden. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback