Mitt härliga liv

Termometern visade på -12 i morse vilket innebar att det egentligen var ca -17. Då kände jag mig inte vidare sugen på en hel förmiddag uppe på Kalhyttan. Men när vi väl kom dit sken solen och temperaturen hade stigit. Det var jättehärligt och barnen var så himla duktiga. Dock var jag helt slut efteråt eftersom jag hela tiden var tvungen att hålla koll på de våra och se till att allt blev som de var tänkt. Men kul hade vi hehe.

Jobbade till 17 idag så nu känns det som att jag kan äta och sedan gå och lägga mig. Imorn är det ju dags igen, 2-3:an fram till två och sedan fritids fram till halv fem. Jag hårdkör tills jag MÅSTE tillbaka till skolan igen. Det är ju bra skönt att inte låtsas om skolan och bara jobba på. Men inte vidare bra i längden. :P...

Idag pratade jag med mina små favoriter. Längtar som en tok efter dem, men det ska jag inte behöva göra så länge till. De kommer nämligen hit och hälsar på på söndag. TOKMYSIGT!! Ska dessutom göra min svägerska, samt eventuellt älskade mamsen, snygga i håret.

William och Brorsan har namnsdag idag också. GRATTIS TILL ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback