Min morgonstund

Ungefär 20 minuter kvar tills jag bör klä på mig jackan och gå till bussen. Blåsten viner ute och får trädens grenar att svaja. Jag avskyr när det blåser. Vill då helst bara stanna inne och ligga under täcket hela dagen. Men det tänker jag inte göra idag. Jag tänker kliva ut i vinden och låta den föra mig till skolan. Idag ska vi lära oss att memorera och återberätta en saga om jag har förstått det rätt. Kan ju bli ganska intressant med mitt minne!!

Oj vad det började väsnas ute i trappuppgången, eller om det är hos grannen. Skulle kunna tro att de skottar inomhus, vilket vore helgalet. Eller kanske nödvändigt, vad vet jag!!

Hur som helst, nu måste jag kila. Önska mig en bra dag så önskar jag dig detsamma!!


P.S Ännu känner jag ingen värre träningsvärk... men jag förmodar att den snart överraskar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback