Låt dagen börja!!

Idag ska jag åka in för min första lektion denna vecka. Det underbara idag är att jag slipper åka buss både till och från skolan. Älsklingen ska till Karlstad och shoppa lite så vi tar bilen lagom tills jag börjar och så hämtar han mig när jag slutar. Det är ju kalashärligt. I och med detta känns liksom lektionen som en enkel sak att klara av.

Imorn måste jag dock ta bussen, men har lektion mellan 10-12 och sedan ska vi jobba i studiegrupperna en stund så det blir en ganska snäll dag det med. Speciellt eftersom vi tar helgen när morgondagen är slut. Två dagar i skolan är ju alldeles alldeles LAGOM, inte sant? ;-)

Förresten... igår hämtade jag ut mina nya vinteruggs. Mina svarta i lägre form har ju gått sönder. Så idag ska de nya invigas och förhoppningsvis hålla mina fossingar både varma och torra.

Jisses vad jag borde gå på spinning ikväll, men jag vet hur slö, lat, trött jag kommer att vara i eftermiddag när vi kommer hem. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Lovar nada så har jag inget lovat!! Mycket intelligent mening!!

(Åh jag längtar tills jag får tillbaka min kamera så jag kan lägga upp lite kort från helgen)


Kommentarer
Postat av: gabriella,

läste informationen om dig som man kan göra om man trycker på ditt profilkort, inte visste jag att du var frisör! :) kram

2010-02-09 @ 17:31:52
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback