Jenny min vän!!

Möttes av en superrolig överraskning när jag loggade in nu. En kommentar från min vän Jenny som jag inte sett på EVIGHETER. Tack tack och kram för kommentaren, blev jätteglad.. :)... Åh va kul det skulle vara att ses. Dra ihop hela gamla gänget och göra nått kul ihop. Känns som vi varit ifrån varandra såpass länge nu att det verkligen är dags för en reunion!!!



Nu har jag och min kära sambo precis sett en ganska så usel film (haha skräll) och nu är det dags för mig att krypa till sängs. Jag är helt slut!!

haha Henrik ligger och stretchar i bakgrunden och jag kan inte hålla mig för skratt... det ser verkligen för roligt ut... hahaha godingen min

Jaja sängen för mig som sagt. GODNATT 


 


Kommentarer
Postat av: gabriella,

tack! :)

2010-02-20 @ 08:01:39
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback