Filmtajm nu och då


Åh ikväll ska vi mysa te´t i soffan och skratta lite åt Bröllopsfotografen. Hoppas verkligen den når upp till mina förväntningar.



HAR DU SETT DEN? VAD TYCKTE DU?


Åh när jag funderade över inläggets rubrik så for jag tillbaka till tiden då jag var kanske 10-11 år. Vi hade en ungdomsgård hemma i byn (hehe) där vi en viss dag i veckan hade filmkväll. Då fick vi först rösta fram en film, en som alla fick se för sina föräldra,r och sen satt vi där och myste med lite godis. Sedan hade vi även tjejkvällar då vi la ansiktsmasker med mera. Minns inte exakt vad vi gjorde mer, men åh va kul vi hade!!! Det var tider det hehe.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan..



Tack så jättemycket..

kram emma

2010-02-24 @ 21:20:42
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej, det var allt för länge sen.

Jenny viskade om att du hade en blogg så jag har smygläst lite och kände det var dags att outa mig.



Jag kommer också ihåg dessa tillställningar, good times. Jag minns att vi åt, sen åt vi och sen åt vi lite till. Riktiga svull-kvällar.



Saknar den där tiden ibland, och människorna som gjorde den så fin att jag minns den som i ett rosa, fluffigt skimmer.

Även kul att se att du verkar ha det så bra, det vore superkul att ses nån gång.

2010-02-24 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback