En ynka pynka paus

Det blir allt lite snurrigt i mitt huvud när jag läser ut en bok, skriver om den, läser ut en annan och skriver om den. Just nu är det Alice i underlandet som har min uppmärksamhet och förhoppningsvis har jag läst ut och skrivit även om den innan dagen är slut. Frågan är dock om det räcker med det jag skrivit?! Vad förväntas egentligen av mig?!!

Jag har faktiskt andra saker jag ska hinna med idag också. Såsom tvätten, träning, ica-shopping osv. Och det vore verkligen toppen om jag lyckades hinna med allt det!!! Dessutom kom precis älsklingen hem från skolan vilket gör att jag absolut inte vill sitta i min ensamhet och läsa längre. Nu vill jag mysa med min pojkvän i soffan framför ännu ett bra avsnitt av Friday Night Lights.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback