En nål här, en nål där...

Idag stack min sjukgymnast mig med nålar. Men det va inte så farligt som det låter. Första akupunkturen i mitt 24 (snart 25) -åriga liv. Och på måndag blir det omgång nummer två. Blir en dyr historia detta för en fattig student som dessutom kämpar med att SPARA. Men vad gör man inte för att få bort denna dagliga smärta!!

Imorn är det skola igen. Ska redovisa om en Alfons bok. Kan ju låta lite konstigt, vilket jag säkert också hade tyckt innan vi började denna kurs, men det finns faktiskt väldigt mycket att analysera även kring en sån här liten berättelse. Och med min supergrupp så kan det ju inte bli annat än bra.. (hoppas vi :P) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback