Det spritter av en sommarlängtan i min kropp

Dum som jag är så klickar jag in på resehemsidor som Ving, Apollo, Solresor m.m. och blir helt TOKIG TOKIG TOKIG av att drömma mig bort bland dessa vita stränder och strålande solar. Vill så gärna bara klicka på knappen BOKA. Men resan ska ju betalas också och då blir det genast ett mycket större bekymmer. Visst kan vi spara ihop pengar att lägga på en resa, men dessa pengar ska vi faktiskt lägga på annat. Vi har nämligen bestämt oss för att lyxa till det i sommar och vara helt och hållet LEDIGA. Tänk en hel sommar av avkoppling och mys. Det känns inte som några fel alls det. Och skulle vi dessutom få till en liten utomlandstripp på det så blir det ju en drömsommar. OMG va jag längtar till sommaren!!!! Nästan så jag skulle kunna börja räkna ner veckorna nu, men då skulle det kännas alldeles för segt. Får minsann vänta ett tag innan jag börjar med det.



Falkenberg va minsann inte fy skam det heller. Ska Mamma och Pappa Stjernberg ut med vagnen i år igen så måste vi ju bara åka och hälsa på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback