A a a atjooo!!!

En förkylning tränger sig sakta på min kropp, men jag anstränger mig till det yttersta för att ignorera den. Vill absolut inte bli sjuk nu. Vill inte, kan inte, får inte. Så jag tror helt enkelt på ignorans som ett tillräckligt motstånd för att klara mig!
Godis tycks min hjärna också se som bra för tillfället. Henrik köpte en liten påse i söndags och varje dag sedan dess har jag ätit och ätit och ätit. Det är svårt att låta bli när suget sätter in.
På tal om när suget sätter in så har jag precis tittat på ett avsnitt av Vampire Diaries. Spännande nu.
I den serien är de sugna på blod, i Nalle Puh som är den bok jag läser just nu, är det honung som lockar mest. Han är för söt den där dumma lilla björnen. Lite kul att läsa orginalversionen faktiskt. Skiljer sig ju en aning från de Nalle Puh sagor man hört tidigare. Eller som JAG hört tidigare kanske jag ska säga för att inte min lärare kommer och rättar mig.. :P..



Kommentarer
Postat av: gabriella,

tänkte svara på din undran om vem killen är som sjunger först i låten "we are the world", skriver här för vet inte om du sett svaret annars.. justin bieber heter han, tror han är ganska ny. kram

2010-02-16 @ 21:38:04
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback