Listiga I-M är igång igen!

Jag känner mig rastlös och har alldeles för mycket tankar som snurrar i huvudet så nu tänkte jag lägga energi på en lista istället....


1. Vad är ditt mellannamn?
Har inget!


2. Vad heter dina föräldrar? Kenneth "Kea" och Eva


3. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag tror jag är nöjd med Ida-Marie, men som liten ville jag gärna heta Madelene. Tyckte Madde lät häftigt hehe.


4. Vilka har du vart tillsammans med? Oj, det blir en långt lista... hehe, nej men Robin, Kenny och ♥Henrik♥ tycker jag räcker... :)


5. Vem vet mest om dig? Hm...Älsklingen, Mamsen och Milla skulle jag tro. De känner mig väldigt väl, men kanske på lite olika sätt.


6. Vad gör du på fredagskvällar? Oftast blir det mys med älsklingen. God mat, idol, nån bra film!


7. Hur var din barndom?
Rolig, orättvis (tyckte man i många fall hehe), trygg, kärleksfull, UNDERBAR!!! 


8. Har du någonsin vart full? Ja!


9. Har du någonsin testat droger?
Nej och kommer aldrig att hända!


10. Röker du?
Nopp!


11. Snusar du? Kan ta någon enstaka när det är fest.


12. Vad gjorde du för exakt ett år sedan? Jag läste matte och längtade som en galning till jullovet.


13. Bästa minnet från sommaren? Turkiet, Öland, Mammas födelsedag. Finns mycket att välja på... :)


14. Ser du fram emot något just nu? Jul med familjen, nyår med vännerna!! ME LIKE!


15. Hur många tabletter tar du dagligen? Oftast ingen.. :P


16. Hur skötte du skolan?
Helt okej. Var ett såkallat VG-barn både på högstadiet och gymnasiet. Även på universitetet har det blivit en del VG här och där.


17. Vilken var den bästa tiden i ditt liv?
Oj... jag minns så underbara saker från olika perioder i mitt 25-åriga liv. Men när William och Miranda föddes så var blev jag den lyckligaste av alla lyckliga fastrar.. ;)

18. Vilken var den värsta tiden då? 2006. Arbetslös, deprimerad och saknade vänner vid min sida när jag som bäst behövde dem.

19. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är en glad och trevlig tjej. Slinker även ner någon om utseendet, men då i helt andra sammanhang hehe.


20. Är du stolt över dig själv? Ja!


21. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja :)


22. Vad står det i ditt senaste sms?
"Du har 1 nytt meddelande i 3Svar. Ring 333...." Ja ni vet nog resten. Det var iallafall ett intressant meddelande som hade lämnats!


23. Hur mycket väger du?
Lite mer än vad jag önskar.


24. Var det här typ as cp mongo jobbigt?
Vad? Alldeles för många omogna och malplacerade ord i den frågan om jag får säga mitt!!!! (vilket jag får eftersom det är min blogg)


25. Anser du att du fötts med privilegier?
Det beror på hur man ser det, men i många fall JA!


26. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av studielånet, shoppa loss, resa, köpa bil, ge lite till familjen. Och vips så var pengarna slut hehe.


27. Vad heter den av dina vänner du lättast kan tänka dig skulle kunna skaffa 6 eller fler barn?
Oj... hm...låt se... ingen faktiskt!!


28. Vad heter den av dina vänner du lättast skulle kunna se bli Usas nästa president?
Haha, ingen!!


29. Vad är enligt dig själv den bästa egenskapen man kan ha?
Ärlighet!


30. Hur ser du på skönhetsoperationer? Både bu och bä. Ser man till "Kissie" eller "The hills-Heidi" så är det HEMSKT! 


31. Vad heter personen som senast gjorde dig irriterad?
Ingeborg!


32. Vad heter personen som senast gjorde dig riktigt riktigt glad?
Lena om jag inte minns fel.


33. Vart kommer din släkt ifrån? Värmland, Dalarna.


34. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?
Turkiet. VILL TILLBAKA!!


35. När var du där? Juni (tror jag :P)


36. Saknar du någon just nu? Alltid!


37. Vart är du uppväxt? Bjurtjärn - Värmland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback