Mitt alter ego

Jag har verkligen lyckats ta sönder min utstyrsel inför helgens partaj. Får försöka hitta nån bra lösning på lördag tillsammans med min kloka mamma. Är det maskerad så är det.. då vill jag ju inte komma utan. Speciellt inte när jag väl planerat och köpt lite nya saker inför just denna kväll.

Valet av utstyrsel var inte heller enkelt då temat är "ditt alter ego". Skitsvårt!! Kanske inte är superbra eller superkul det jag har valt, men så får det bli.

Vad tror ni att jag kommer att vara?

Om du vet.. SCHHH!!!! Vill inte avslöja innan juh! ;-)


Kommentarer
Postat av: Jenny Jaderqvist

Hej min van! Kommer till Sverige i nasta vecka. Skulle supergarna vilja ses och hoppas pa att fröken har tid att klippa och farga?? Jag kan rulla till dej i Filipstad om du har lust! Har förstatt att du har supermycket i skolan sa har du inte tid sa e det helt ok! Nar mig pa mitt svenska nummer 0704271655 fran söndag eftermiddag. Ar i kga fran onsdag tror jag! Kram

2010-12-02 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback