Ibland får man tänka om!

Hur mycket tror ni att jag fick gjort i morse?

Ni behöver inte ens gissa! Jag var så extremt trött när jag kom hem så jag gick och la mig nästan bums. Ställde klockan på 10 och snoozade en hel timme.

Så idag blir det eftermiddagsplugg. Ska ta en tur till biblioteket alldeles strax och sedan sätter jag fart. Måste skriva en hel del idag. Mest för att jag hade det som mål själv, men också för att jag ska vara "ledig" hela helgen.

Ikväll blir det dock mys. Älsklingen ska laga mat till mig har han lovat och så ska vi kolla på Resident Evil 3. Henrik ville så gärna att vi skulle se den nya (nummer 4), men då ville jag ju se de andra först, vilket han inte hade något emot hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback