Emma 25år (snart)

Kalas för Emma igår och jag var en skyddängel. Roligt att ni vågade gissa friskt (?). Det var lite pillrigt med lösögonfransarna till en början och under festen så åkte kjolen upp så den satt i brösthöjd mest hela tiden. Men trevligt var det minsann. Alltid roligt att träffa brudarna även om några var saknade.

Jag glömde kameran hemma så fick låna mammas, men den hade inget batteri, insåg jag när jag skulle knäppa första kortet. Fick göra några tappra försök med mobilen och ja... ni ser ju själva....









Jag vet inte hur jag ser ut på detta kort. Men man kan ju inte vara vacker jämt, eller hur? ;P


Kommentarer
Postat av: sandra

Va fin du var gumman:)! <3

2010-12-08 @ 10:33:25
URL: http://sandraz86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback