Den kurrande magen

Jag känner att jag har tappat gnistan och orken när det gäller examensarbetet. Jag tänker mest på jul, jobb, nyår, julklappar, framtiden, julkort. Känner dock att jag måste kämpa in i det sista nu när jag är såpass nära målet. Jag vill vara lycklig och nöjd med min insats när jag firar på avslutningen den 21 januari.

Just i denna stund tänker jag faktiskt mest bara på mat. Är så himla hungrig, men tänkte invänta min karl som duktigt sitter i skolan och pluggar. Vet dock inte om jag orkar vänta så mycket längre nu.

När jag blir såhär hungrig så tänker jag på massa smaskigt... som julmat tillexempel. Frestelsen är ju favoriten både för mig och hjärtat. Mumma!!!



(akaskidor.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback