Varför vänta så länge?!

Ända sedan jag kom hem från Öland har jag sagt att jag ska ringa och boka tid hos Helen och ändå tog det mig ett par veckor innan jag verkligen tog tag i det. Så självklart fanns det ingen tid förrän tidigast 24 augusti. Hur ska jag orka vänta??? Kommer att hinna ångra mig tusen gånger om innan jag kommer dit och så kommer det säkert bara bli topparna och den vanliga färgen till slut iallafall. Men jag får skylla mig själv. Förstår ju innerst inne att det inte ska finnas tid dagen efter som jag alltid hoppas hehe. Man skulle kunna säga att jag lever på hoppet va? :P
Jaja veckorna har ju gått förbaskat fort hittills så det ska väl gå vägen detta med förstår jag. Men varning för alla som befinner sig på hårtussen när jag kommer dit, utväxten kommer att vara katastrofal och topparna kluvna som satan. Det gör det iofs lite roligare när jag går därifrån. Det kan ju knappast bli sämre. Wiiiee va jag längtar!! Hm... stackars Helen, här förväntar jag mig att en snygging ska gå ut från salongen efter att jag är klar och så ger jag henne ett hopplöst fall från början. :P Jag begär inte lite jag hehe.

Så nu fick jag ur mig lite morgonfunderingar. Dags att äta upp frukosten och kika på Make it or break it! Vilodag idag som sagt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback