Tre små grabbar...

...sitter i mitt (eller det kanske heter vårat ;) vardagsrum.



Krille-fixar är här för att fixa portalen. Vi tyckte nämligen det var dags nu med tanke på att det var över 1 år sedan vi flyttade in.. ;P
Just nu har dock Krille-fixar tagit en välförtjänt kaffepaus så han, Henrik och Magnus sitter och strir fiske och innebandy.

Själv sitter jag mest och krånglar med mitt hår. Det är verkligen varning för KAOSFRILLA för min del just nu. Kanske borde ta kepsen? Eller leta upp mössan? Hm... sommaren är ju trots allt i stort sett slut och kylan tränger sig på när man minst anar det. Tråkigt, men sant!! 

Förresten blir det innebandy ikväll. Träningsmatch mellan LFIBK - Skattkärr och vi ska dit och kolla. Innan dess tänkte vi dock få i oss lite mat. Pizza kanske? Sallad kanske? Hm... svårt val!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback